Pärlpåsar!

Jag insåg ju igår att jag faktiskt har mera saker än bara knappar som behöver bra förvaringsställen, så jag beslöt att virka två påsar till - en för varje typ av pärlor som jag äger! Kärt besvär och resultatet blev jättefint :)

Pärlpåse 1:



Den första påsen innehåller en massa lite mera ungdomliga pärlor, som synes här:



Och så pärlpåse 2:



I denna påse bor det lite finare, vuxnare pärlor:



undrar om jag kan hitta något mer att virka påsar till, det är ju ett så bra sätt att bli av med restgarner! Nu ska jag i alla fall sätta full fräs med att sticka ett skärmskydd till fars dator. Rött och lila, jajjemenssan :D

/Ängeln

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Dom är himla fina dina påsar. Få se om jag får sälja några på helgens marknad.

2010-08-02 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0