Skolkatt!

Imorgon börjar min lilla palt första klass... Gud, var tar tiden vägen?! När blev jag så gammal?! Augh... Nåväl, eftersom lillpalt är hos sin pappa ett tag nu så kan han inte få sina nya skolsaker förrän han kommer till mig, men jag har gjort något annat till honom istället - en skolkatt! Rakt av efter eget påhittat mönster och herreminje vad det tog tid...!



Och han har en liten väska också :D



Man ser inte riktigt leendet, men han har en liten söt rosa nos i alla fall!



Hoppas lillpalt blir glad imorgon när han får den.. :) Liten tov, tiden går så fort... *snyft snyft* Snart börjar han raka sig och köra moppe också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nääää så himla söt........vill ha vill ha vill ha vill ha......nuuuuuuuuuuu

2010-08-23 @ 14:24:09
Postat av: emily,

Hejsan, grymt fin blogg!

Vill du anmäla dig i Månadens blogg?

Bara att kommentera inlägget " the weeks blogg"

Med namn mail bloggadress och du är med!:) Ha det bra pussohejj! (L)

2010-08-23 @ 14:47:05
URL: http://yylimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0