Badrumsgömma och halsduk!

Är det inte störigt att ha bindor och tamponger utspridda på diverse hyllor och skåp i badrummet? Det tyckte i alla fall jag att det var, så jag virkade ihop den här lilla söta påsen som samlingsplats får de små pinalerna. Virkade på restgarner som läskigt nog matchade mitt badrum to a T! Såhär blev det:



Lite smått missformade eftersom jag har matat den proppfull med ett helt nytt bindpaket, men den ser nog bättre ut när ett par stycken är tagna. Men fin blev den i alla fall! Tur att jag hade lite gammal spets liggande i en låda så att jag fick en fin knytning på den.

Sen har jag även virkat denna färgglada lilla pinal till min goa son (som valde garnet helt själv, melerat Järbo Lady) som han älskar och vill använda nu på stört, trots att vädret skriker badbyxor:



Alla mammor därute förstår säkert varför jag inte vill lägga ut hans ansikte, vem som helst kan ju få tag i dessa kort. Nåja, halsduken blev i alla fall superfin! Han har bra smak min lille kotte!

Till nästa gång, mina vänner! Nu är det dags för sängen och ett vidare arbete på min sjal...

/Ängeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0