Pärlkonst och sjal!

Efter att ha lagt lite pärlplattor med pyret mitt så fick jag lite inspiration till att göra nya saker som ett litet skutt bort ifrån virkning och stickning en stund. Helskotta vilket pillergöra alltså!

Mobilsmycke!



Örhängen!



1up-svamp (som jag tror får bli en kylskåpsmagnet...eller ett halsband) ca 7 cm i diameter)



Peacetecken (som nog också blir en kylskåpsmagnet, eller ett halsband) ca 7 cm i diameter!



Och så en random rätstickad grönmelerad lurvsjal som inte alls gjorde sig bra på bild i kvällsmörkret :D



Då får vi se vad nästa projekt blir... Tänkte försöka sticka en mössa av ett tredje nystan lurvgarn, men vi får väl se hur det går. Försökte virka ihop en mössa av det, men insåg snabbt hur svårt det var att hitta maskorna i allt lurv och att det skulle ta mig åtskilliga timmar...

Hej och gonatt för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fränt. Örhängena borde gå att sälja. Keep it up girl!

2010-07-25 @ 12:49:09
Postat av: Anonym

Va fränt. Örhängena borde gå att sälja. Keep it up girl!

2010-07-25 @ 12:50:31
Postat av: Anonym

Eeeeh....stammar jag S

2010-07-25 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0