Rätstickad sjal!

Mitt mastodontprojekt är äntligen klart! För några veckro sedan köpte jag fyra nystan underbart ulligt garn på Myrorna och tänkte att WOW, det här ska bli en sjal! Nu häromdagen kom jag äntligen igång med att sticka den och den blev helt amazing :) Jag använde bara två av nystanen så jag planerar att sticka en matchande basker till den fina sjalen.

Framifrån...



...och bakifrån :)



Så himla mysig blev den! Den är stickad med enkel rätstickning ca 120 varn, med 10 mm stickor. Älsk :)

Nu ska jag bara hitta ett nytt mastodontprojekt att sysselsätta fingrarna med!

/Ängeln

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jösses så snygg den blev. Kanoners vetja!

Du har sån energi så man blir alldeles matt.

Keep it up.



2010-07-20 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0