Shroom-mania!!

Ja, nu har det nog attan slagit runt i mitt huvud i alla fall..! Har fått totalt dille på att virka shrooms och det i alla himmelens färger.. Var ska jag göra av alla dessa shrooms?! Men kul är det :)



Och utöver de som syns på bilden så virkade jag en ceriserosa shroom igår kväll, men nu får jag fan lägga av alltså... Jag håller på att få slut på vadd och den måste jag ha till vettiga saker som jag faktiskt ska sälja..

Förresten, nån som vill tjacka en shroom? 50 spänn stycket :)

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Ambitiös historia där längst till höger, eller är det kanske melerat garn?

2010-06-09 @ 12:15:00
Postat av: Ängeln

Det är melerat garn, hur mycket energi tror du jag har egentligen, kvinna! :D Nån måtta får det vara...!

2010-06-11 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0