Bokmärke Prinsesstårta

Hohooo, jag blev akut peppad hemma hos mamma och pappa idag när jag fick 4 kilo stick- och virkgarn, pärlgarn och stora pärlor! OCH nya virknålar, helt marvellous! Mamma var helt i extas när hon fick rensa ur sin garnlåda och bli av med en massa restgarner och gudvetallt, och jag var överlycklig över att få så mycket garn!! Jag var omedelbart tvungen att sätta igång och demonstrera amigurumi för mor min och det blev faktiskt riktigt bra denna gång - går bättre med virkgarn än stickgarn, duuuuh... Och det ser inte ut som en tutte den här gången :D



Passade även på att hijacka deras trådlösa nätverk och ladda hem X antal spel och pryttlar till iPhonen. Ah joy, bara att ge ungen luren och sen är det lugnt ett bra tag :)

Undrar vad man ska satsa på att fixa med ikväll? Tror jag ska göra en mössa till, mamma tyckte att min dockmössa blev helt adorable. Trist nog glömde jag ta kort på den, men får jag en till klar så fotar jag den istället :)

Fröken Grön, var är du?! Jag måste diskutera picoter, annars dör jag! :P

/Ängeln, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0