Dockmössa

Så har man varit ännu mera kreativ och produktiv och svängt ihop en liten dockmössa till, denna gång av helt omöjligt lurvigt rosa garn. Dock var det väldigt handy dandy att kunna sitta och flippra med mössan samtidigt som man skypar med Fröken Grön och spelar betapet. SIMULTANKAPACITET FTW! Nog för att jag fick pisk i spelet, men kul var det :)

Här är resultatet i alla fall!

Dockmössa



Och så i jämförelse med ett Lypsyl, som vanligt.. :)



Nu får vi se vad jag tar mig för härnäst. Jag har lite vinrött virkgarn som ligger och skriker "VIRKA MIG!" här på skrivbordet, och jag har ju en liten idé... Kanske ska skrida till verket så att jag har nåt att göra när det är Scrubs!

Vitkål, virkning, Top Chef, Fröken Grön och en sovande pyssling. Så skönt att kunna blockera verkligheten en stund.

Tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0