Dockmössor och Blombokmärke

Ujujuj, igår kväll fick jag lite spel och roade mig med att organisera min nya garnkista. Den är numera knökfull av allsköns garn och broderiattiraljer - gud vet när jag ska få slut på detta :D Men kul är det! Jag har redan börjat riva i den!

Dockmössor, jämförda med ett Lypsyl. Är dom inte to die for? Nu vill jag helt plötsligt ha dockor igen..!



Och ett litet experiment, som tyvärr blev lite bulligt (för många maskor, amatör...!) men som faktiskt funkade rätt bra i alla fall. Just den här typen av pyssel funkar även som bulligt. Ska det vara en duk är det ju lite viktigare att ha pejl på bulligheten.

Blombokmärke, ca 7 cm i diameter spets till spets.



Det är så skönt att ligga i sängen och virka och sticka :) Avslappnande och nice.

Och kom ihåg: ser du nåt du gillar och vill köpa, så maila mig på [email protected] så kan vi säkert komma överens. Jag är inte omöjlig inte :)

Ha en trevlig dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0