Jordgubbe i amigurumi

Jag är väldigt produktiv idag! Och väldigt experimentell... Den här lilla söta jordgubben tog ungefär 2 timmar att göra, med massa tyst svärande (barn i närheten ju!) och förbannelser över den elaka människa som uppfann amigurumi. Insåg han/hon inte att det skulle bli sjukt beroendeframkallande?! Morr... Nåväl, här är resultatet!

Jordgubbe i amigurumi, storlek i jämförelse med ett lypsyl







Mönstret finns HÄR hos MiMejd! Tack så mycket!

Är den inte söt? Pysslingen blev helt kär i den och ville leka med den hela kvällen. Jag lovade att göra en till till honom :) Inte ikväll dock, mina ögon går snart i kors.

Nu är det dags att gå och laga maaaaaat! Synd att man inte är lika kreativ på den fronten som man är när det kommer till handarbete..

Wrroooom!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men hallåååååååå nu får du tagga ner för jag hinner inte med i din takt S. Jösses!

Christian tyckte det lilla luddiga mobilfodralet för jättefint.

Keep up the good work!

2010-03-16 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0