Luddigt mobilfodral

Det bidde ett mobilfodral till, denna gång till en lite mindre modell. Min iPhone är ju rätt bred och lång (dock inte så tjock) så den krävde lite extra, men detta är ett "petit" fodral. Jättesött luddigt garn, courtesy of mother dearest :)

Mobilfodral





Pysslingen var snäll nog att titta på film medan jag sydde ihop det lilla miraklet (mohairgarn är baskat inte det lättaste att arbeta med med 3½ stickor) och nu är jag på span efter nya projekt att underhålla fingrarna med. Jag har ju ett urgulligt luddigt rosa garn som jag är vansinnigt sugen på att leka med. Måste bara hitta på något att göra med det...

Hm, nu kom jag på något.. Jag såg en bild igår på nätet på en nyckelgömma, undrar om man kan fixa ihop en sån till kvällen. Ska göra ett tappert försök!

To knitting and beyond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0