Miniatyrkorg

Jag undrar om det är något OCD-esque över mig, för jag anar att normala människor inte sitter och virkar miniatyrgarnkorgar klockan 1 på natten... Men det var väldigt roligt i alla fall, och mordiskt pillrigt! Undrar vad mer jag kan göra... Farligt att vara så här inspirerad ;D

Miniatyrgarnkorg



"Stickorna" är avbrutna tandpetare, visst är den gullig? Vad kul det är att virka :D

Nu ska jag gå och gosa på min lilla sjuka palt som är hemma från skolan idag. Hostig och ont i halsen, liten krake. Tur att han älskar att leka med mammas iPhone!

Mjiff!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men himlars så söt den var den lille korgen. Jag beställer raskt 3 stycken.

2010-03-18 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0