Minimuffin och blomhalsband deluxe

Åsså bidde det lite mera pyssel idag i alla fall :) Har man Fröken Grön på Skype så går det bara inte att sluta pysselipyssla, men nu har Fröken gått och sovit och Benton Fraser håller mig sällskap. Sååååå snygg och rösten bara gör så man darrar.. Eftersom jag inte tittar upp så mycket från mitt pyssel så är rösten så mycket mer viktig :)

Minimuffin (till höger. den gröna är den jag gjorde igår)



Nog tycker jag att den rosa ser mer ut som en honungsburk än en muffin.. Men men, work in progress och man lär sig vartefter!

Blomhalsband deluxe



När inspirationen slår till så måste man agera. Fint lagom till sommaren! Pysslade ihop blommorna själv utan mönster, men när något är så enkelt så behöver man inga pekpinnar. Vita grönlandspärlor på vitt pärlgarn utgör själva halsbandet. Jättesött!

Men nu är det nog dags för mig också alltså... Säger gonatt till världen och så får vi se vad jag pysslar ihop imorgon!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Himlars vilket sött halsband. Det går nog att sälja. Kan du inte göra virkade fodral som man kan ha ett paket pappersnäsdukar i?



Heja på tjejen du är kanoners!

2010-03-30 @ 13:37:20
Postat av: Bibbi

Jag vill beställa 3 stycken halsband. Men jag vill bara ha en blomma på varje. Tror det blir läckert.

2010-03-31 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0