Mobilfodral och blomhalsband!

För att hålla tristessen på avstånd så förkovrar jag mig i mina böcker och framför allt i mitt handarbete. Granted, jag är inte något stick/virk/broderigeni, men det är någonting som tar bort mig ifrån världen runtomkring i alla fall.

Bjussar snällt på några (djupt ofokuserade) bilder på mina senaste verk.

Här är mitt sproilans nya stickade mobilfodral till min iPhone:





Och här är ett urval av mina jättesöta blomhalsband. Går asfort att göra och man kan göra dem medan man tittar på nån serie på datorn (i mitt fall A-team eller Frasier).



Oj oj vad produktiv jag är. Nästa projekt blir ett nystan virkgarn, nålstorlek 3 som jag ska göra en liten börs av tänkte jag. Få se om jag hittar orken och lusten eller om det blir till att fortsätta sticka på den rosa barnhalsduken. I vilket fall så får jag terapiarbete i alla fall.

Over and out for now, people!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Keep up the good work!

2010-03-15 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0