Nyckelgömma

Phew! Det här projektet tog alldeles för lång tid för att ens vara roligt. Jag har bara ont i fingrarna och ryggen efter att ha virkat över 600 maskor. Bläääh. Men nu är det gjort i alla fall, och min allra första nyckelgömma är klar!

Nyckelgömma



Och så här ser den ut underifrån/inuti. Den lilla blomman på toppen sitter fast i ett band som sitter fast i en nyckelring. Pretty cute, eh?



Nu ska jag försöka komma på ett nytt projekt. Jag har ju så välsignat med garn så att jag bara dreglar när jag ser det :D

Men kanske är det ändå dags att gå och sova nu... Har en sjuk liten kille i andra rummet som behöver mammas uppmärksamhet.

More tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0