Tamponggömma

SUPERPRODUKTIV dag! Men en av sakerna är en hemlis än så länge... Massa experimenterande och nya tekniker provade på just det projektet. Jag visar upp det när det är klart :)

Tills dess blev den här lilla saken klar. Hur många gånger har man setat på muggen någonstans som inte är hemma och fumlat blint efter den förbannade sista tampongen i handväskan? Man VET att den är där, men det gömmer sig någonstans... Nu har jag gjort den HÄR:



Lagom stor för att ha ett par stycken i, och garnet är ett metallic-garn som är jättelätt att känna i handväskan. Söt liten sak, tror jag får göra en till bara för sakens skull :)

Undrar vad jag ska ha som nästa projekt...! Kvällen är ju lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0